Fullt ös medvetslös

Hej hej!
Nu har vi varit ute i Hovsta hos Gustavs mamma & pappa, pappan fyllde ju år idag! När vi kom var Anna, Andreas & Fanny redan där och när vi kom innanför dörren kom Fanny springande och nästan hoppade upp i min famn ♥. Gullunge! Hon lånade min mössa igen och så drog hon på sig mina vantar när jag höll på att ta av mig alla ytterkläderna. Hon är söt som socker. Idag har jag dessutom fått två pussar/tungkyssar av henne, hon lutar sig fram med öppen mun och sträcker ut tungan och så trycker hon sig mot munnen på en. Oerhört förtjusande!


Anna & Andreas [tror anderas håller på & gör en min mot mig!]

Gullungen!

Men vad säger du, Sandra? Ser du inte min nya design? Det är ju inte bra... Någon annan som inte ser den? Kanske måste göra om den.

Anna - det var lite läskigt! Jag fick lite panik när jag var på väg ut på motorvägen och insåg att jag ser verkligen inte ut! Men men det gick ju bra i alla fall, tur det. =)

Nu ska jag FaceBooka lite!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅÅÅH vad härligt med tungpussar Åsa!!!! :D

2009-12-22 @ 22:42:36
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo men vet du jag ser den faktiskt nu! Konstigt att jag bara såg den gamla förut men..ja=) Fin ny sida!=)

2009-12-23 @ 12:12:25
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0