Grej & grej!

Hej hej!
Nu har jag pillat lite med designen här på bloggen, utopin hade ju såklart varit att ha ett snöfall men jag är så trött nu så jag orkar inte hålla på mer! Det är iskallt här ikväll, inte inne alltså utan utanför! -17 är det nu och det biter ordentligt i kinderna. Imorse skulle jag ta på mig kjol, det är ju fredag! Efter tre sönderrivna strumpbyxor (tänk er att jag såg ut som hon i reklamen som river sönder sina) valde jag tillslut att ta byxor på mig! Jag tog de kallaste byxor man kunde tänka sig, mina blanka, svarta byxor. Vilken idiot klär på sig utan att titta hur många grader det är ute? Jag höll på att frysa ihjäl, och det är inte en överdrift! Detta kalla, blanka, svarta material tog kylan ända in i benmärgen! Å vad jag frös! Danne och jag skulle upp och äta lunch på PP (PizzaPlaneten) och när vi skulle gå ut och hem igen så sa jag att jag måste byta byxor! Så vi gick upp, jag fick fram understället & ett par jeans, vilken lättnad! Så jag har med andra ord gått omkring med underställ idag! Lite överdrivet, kan jag känna! Det hade faktiskt räckt om jag bytt byxor, jag jobbar ju inomhus...

Nu ikväll tog jag på mig lager på lager med kläder och promenerade bort till Hanna! Vi köpte sushi (det är det bästa jag vet!!) och drack vin! Sedan ringde jag Danne som fick komma och hämta mig, jag var ju hela 1 km bort och kunde absolut inte gå (latast i stan) och det var ju kallt! Hemma hos pappi & Anette vankades det baguetter med ägg, räkor och majonäs (också det bäääästa jag vet!) kaffe ovanpå det och kvällen var gjord! Slapp gå hem gjorde jag också för min älskade stora bror skjutsade hem mig ♥. (Nej, jag har ingen storebror men de börjar liksom komma ikapp mig åldersmässigt, man gör ju det när man blir vuxen, dessuom är jag äldst men minst så de är bara stora bröder numera!)

Imorgon ska jag sova ut och sen ska Gustav och jag upp på stan för att köpa en present till Andreas som fyller 30 på söndag! Kanske en till Svante (G's pappa) också eftersom han fyller på tisdag! Vi får väl se vad vi hittar på! Sedan är det ju tänkt utgång på kvällen men jag funderar på att satsa på bara förfesten och skippa utgången. Jag var ju sjuk nu i veckan och är dyngtrött fortfarande! Men vi får se hur jag känner när jag har sovit ordentligt imorgon!

Nu ska jag kolla FB och sen lägga mig!

Sov så gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0