Jag har inget att göra

Men det gör inte så himla mycket! Då blir ju helgen längre! Tänk om jag är i ett sådant stim nu så jag blir kollrig när jag för en gångs skull bara sitter hemma. otäckt. Jag borde städa, Jocke kanske kommer hit ikväll och jag borde bara plocka undan lite, lite. Men jag orkar inte! Jag har fönat håret, inför ikväll, ska platta det senare men det är 2 timmar kvar tills Sara kommer och jag behöver ju inte sitta färdig i två timmar, känns överambitiöst! Jag satte just på tevatten så jag ska gå ut och fixa en kopp te och sedan måla naglarna, de är så korta så korta nu! Jag kapade av dem aslångt ner och ångrade mig. Så nu ska jag måla på "nailgrowth" så de växer ut snabbt igen!

Gud sicket meningslöst inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0