Julafton

Mm nu sitter vi här! Vi är mätta & belåtna och har fått en massa fina saker! Vi började morgonen med att jag gav Gustav ett litet paket, han hatar att flyga så jag hade köpt en bok; 747 saker att göra på flygresan. Och vi hade bestämt, inga julklappar till varandra men när jag sa att jag hade en liten till honom så gick han upp på stan och köpte ett armband till mig! Ett jättefint armband! ♥


Otroligt vackert, eller hur?!

Hos mamma fick vi julbord och sedan öppnade vi en massa julklappar! Tittade på Kalle Anka och sedan var det bara att bege sig vidare mot Hovsta! Där öppnade vi en massa julklappar igen och åt gröt och tittade på Karl-Algot eller vad han nu heter... Karl-Bertil Jonsson! Det är ju trevligt =).

Nu har jag en understimulerad katt som springer runt och jamar här! Ska ta hand om honom! Vi hörs imorgon!

puss på er!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sameh

God jul.. hoppas du har haft det kul..

2009-12-25 @ 03:05:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0