Kallt!

hualigen vad kallt det är ute!! Jag kom ut till bilen imorse [efter att ha ätit min obligatoriska macka med köttbullar & rödbetssallad!] det var inte farligt mycket snö på bilen så det gick bra, jag satte mig i och körde iväg och när jag kom ut på motorvägen frös hela vindrutan till is och jag såg inte ett jota. Och då kunde jag ju inte komma av på något vis! Så jag satt som en struts och glodde ut genom en liten fläck vid backspegeln, gick ju bra... Trafiksäkerhet nej.

Nu ringde Alex och frågade om jag vill leka med mamma under tiden som han ska göra godis. Så jag ska springa och fixa köttfärssås & spaghetti så vi kan stoppa i oss något innan vi visst ska ut till marieberg. Vi lär ju inte vara ensamma där! Jag tänkte duscha och lite sådär men Gustav ockuperar duschen, antagligen sitter han på golvet och har kokhett vatten på och önskar att vi hade ett badkar. Så jag får väl vänta tills jag kommer hem igen!

vi hörs kanske senare gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ser inte din nya design på bloggen ju.

2009-12-22 @ 09:37:38
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com
Postat av: Annen

Usch, jag hade fått panik om jag hade kört bilen. Tur det gick bra i alla fall!



God jul förresten!

2009-12-22 @ 12:15:32
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0