Lördag - kväll

Hej hej!
Igår tog mitt kontor steget in i 2000-talet!


Före:


Efter:


Rullmus och allt! Fantastiskt! Conny är nu min bästis i företaget!

Idag ska vi spela bowling med Jocke & Lollo, som jag skrivit på FaceBook så gick alla pappas bowlinggener till min lillebror men som Lollo också sa så är jag ju bra på andra saker!  Tur är väl det, tråkigt att inte vara bra på nåt. Jag är glad att mamma tvingade mig att spela cello, det är jag ju bra på! Jag funderar på om jag ska springa till hallen och föna håret, det tar sin lilla tid med kalufsen och idag måste man torka håret ordentligt! Det är kallt ute!

Jag gick bort till Hanna & Sebastian förut, de flyttade idag så jag hjälpte dem att bära lite kartonger, det jag hjälpte till mest med var nog att strukturera kartongerna på ett bra sätt i nya lägenheten så de fick plats med allt. Det är jag också bra på! Stapla kartonger!! Jag gick därifrån vid fyra, hem & lagade potatisgratäng & fläskfilé. Jag har tvättat det tomt i tvättkorgen, städat lite för imorgon. The Bergman's kommer imorgon på adventsfika, det ska bli mysigt .

Nästa helg ska jag ut med Sara & Alexandra och sen mina vänner, är det jul! Vi åker hem till mamma på förmiddagen & G's föräldrar på kvällen, som vanligt. Ett himla åkande... Jag avskyr att åka runt! Skulle kunna tänka mig att bara vara hemma hela dagen, julafton är inte speciellt speciell för mig. Jag gillar bäst förberedelserna innan, från första advent och fram till 23:e. Den 23 ska jag bjuda mina bröder på lunch, som vanligt. Det är det bästa ♥.

Nu väntar fönen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra där med nya tangentbordet Åsa, standardhöjning är väl aldrig fel..? :)



Tack för ikväll min lilla skorpa. Puss på dig.

2009-12-13 @ 02:47:57
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0