Nyss hemkommen

Tjohoo!
Nu har jag just kommit hem, första gången sedan klockan åtta i morse, det är lite segt men men! Har man ansvarskänsla så har man! Var hemma hos mamma & Björn i Rockhammar nu ikväll, jag fick kräftor (!!) fick smaka Björns rostbiff med stekt lök och palsternacka (min favoriträtt!) det åt vi alltså inte, han hade bara lagat det och jag fick smaka. Alex, som helst inte äter mat överhuvudtaget fick stekt fakukorv, potatis & mjölksås. Jag tog en potatisbit och åt upp med hans gaffel, trodde han skulle dö eller i alla fall kräkas när han fick veta att jag hade slickat på hans gaffel. Jösses.. Vi har samma gener (inte helt kanske med delvis) vad gör det med lite spott?

Heikki - Jag visste inte att du tyckte jag var smart =). Det var roligt att höra, Gustav får inte vara med för han har aldrig sagt det och tycker då antagligen inte det! Tillsammans med mina föräldrar, ska också påpekas och jag tar nu en kort självömkande minut.

Imorgon är det gröt för hela slanten, ska hjälpa mina kära kollegor med serverandet av gröt, fylla på kaffe & greja! Ska bli roligt! På kvällen är det julkonsert på Conventum som jag hade glömt bort! (Lollo, hade vi bestämt att ses imorgon? För i så fall så måste jag nog omboka med dig =D.) Nu börjar det bli lite mycket i min lilla värld, massor som händer och som man måste hålla koll på! Shit pomfritt.

Jag har förresten lämnat in mina stövlar idag! Kostar 200,- och jag får dem imorgon! Jiho! Ska bli skönt att få hela stövlar! Har jag inte haft på evigheter, känns det som!

Nu är det sängen tillsammans med Hypnotisören! (En bok alltså, inte kod för något annat!)

Kommentarer
Postat av: Humpe

Falukorv?! Stackars liten! ryser

Kraaam!!

2009-12-07 @ 23:24:25
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åsa, GISSA vem som har gjort den till mig :)



Puss

2009-12-08 @ 22:52:14
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0