Organisation

Theresen! Detta inlägget kan du hoppa över! Lollo, njut av läsningen ♥.

Jag har länge haft extremt stökigt i mitt linneskåp, I hate it! Nu är det i alla fall ordning och reda, jag började med att riva ut hela städskrubben, hittade påsar till källsortering och sen började rensningen! En svart sopsäck full med kartong, en sopsäck full med kläder och så massor med småpåsar fulla med skit. Så det blev en vända till vinden [med sommarkläder & jackor som vi inte använder] en vända till bilen [med kläder jag ska ge till myrorna eller UFF eller vart man nu gör av dem] två vändor till vår källsorteringsstation [med skräp]. Oerhört vad mycket skit man samlar på sig! Jag ska sortera oftare! Lollo, jag har hittat genomskinliga lådor med lock på [viskar] på Kamprads ställe mitt över vägen från jobbet. Det är nog smart att ha genomskinliga, jag har tänkt att jag ska skriva lappar till dem men ändå bra att se igenom om man inte ser lappen! Såhär blev det i alla fall i hallen!

Majsan! Nu är mitt skåp fiiiint igen!!




Har inte så många skor som Gustav vill tro... [däremot destofler bikinisar, det är de som ligger på mittenhyllan i trådbacken :P]



Sune "hjälpte" mig...

Das waar alles! Gott folk! Jag ska hänga tvätt och sen lägga mig! Wow-Gustav spelar som satan nu och har gjort ett par dagar så jag sitter här och pratar med mig själv. Men det är ju lika bra det... Då får man bra svar, som min mamma brukar säga.

Får se om jag ska skjutsa hem Alex imorgon natt, han skulle visst julpyssla med några kompisar i stan och de skulle börja vid halv sex så det lär bli sent. Men det gör ingenting! Jag skjutsar honom så gärna så ♥.

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Humpe

Haha, jag läser ändå! Jag accepterar er (dig&lollo) som ni är, med förpacknings-nojor och allt!

Lovelovelovelovelove!

2009-12-21 @ 01:16:04
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Lollo

MYCKET BRA Åsa!!! Men jag ser att Therese har smygtittat iallafall..? ;D



Puss på dig stumpan!

2009-12-22 @ 21:36:25
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0