Snyggo

hej hej!
Nu är jag hemma från Ritz! Vi har haft en supermysig kväll med hemmalagad mat och det var inte jag som hade gjort den!! vi fick broccolipaj hos Anna, som för övrigt bor i en jättefin lägenhet i stjärnhusen. Jättemysiga planlösningar har nästan alla husen där! Vi fick alltså en liten välkomstdrink & sen broccolipaj och sedan bar det av med bussen vid tjugo i elva. Vi stod på VIP-listan på Ritz men det var verkligen 0 personer i kö när vi kom så det var inte så nödvändigt med listan, ända som var bra var ju att vi inte behövde visa leg, alla var inte över 25.

Mycket skumt folk ute, lite äldre slibbiga gubbar som limmade sig fast vid ryggen på en och vigselringen i högsta hugg. Äckligt! Jag fick höra en rolig sak i alla fall, Linnéa berättade att en kille hade sagt till henne att "hennes väninna med den svarta västen [det var jag alltså!] var den snyggaste han någonsin sett". Jag gillart! Mer komplimanger åt folket!! Tänk vad glad man blir! Han, en kille jag inte känner och inte ens har pratat med själv, han gjorde min kväll.

På högstadiet var jag kär i min musiklärare. Jag spelar cello. Jag skulle spela på avslutningen i nian och han skulle kompa mig, tror ni jag var lite nervös? Han var den snyggaste jag någonsin hade sett, och han fanns på fröviskolan =). Han var på Ritz ikväll.  Det var roligt att se honom, det är nästan 10 år sedan jag gick ut nian och alltså 10 år sedan jag såg honom sist. 

Jag har haft en rolig kväll! Nu ska vi sooooova!

Sussa gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0