Söndag - kväll

Hello!
Idag gick vi upp skitsent, iväg och handlade frukost på Maxi + massor med andra grejer. Sen åt vi, jag bakade bullar (kanelbullar), mandelmassebollar med choklad, fem-minuterskola & snickers. Sen kom familjen Bergman - Rickard (antagligen felstavning av hans namn, jag har glömt!) Och nu har Gustav och jag beställt pizza på "Online-pizza" och ätit. Håller på att kräkas nu av ost + fett. Laktos & en ätstörning light som biter sig fast sen högstadiet någonstans.

Jag sitter och tittar på Holiday med Cameron Diaz & Kate Winslet, de byter hus för att de är typ trötta på sina liv.

Imorgon har jag lyckats dubbelboka mig, Bisen fyller 13 år & Personalvetarna ska baka pepparkakor. Sorry personalvetarna, födelsedagen måste gå först! Tonåringsfödelsedagen, dessutom!!

Nej, nu ska jag kolla klart på filmen & sen sova, tror jag! Jag skulle behöva en helg utan något inbokat! Jag kan inte ens minnas när jag hade det sist. Nästa helg är det utgång, som sagt, med flickorna och sen är det ju jul! 24:e hem till mamma & sen Hovsta, 25:e hem till pappa, 26:e inget inbokat! 27:e till mamma med Simon, 28:e packning, 29:e London! 28:e måste jag jobba också! Sen kommer vi hem den 3:e.

Ååååå Jude Law är med i den här filmen!!! ♥

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Åsa det är väl ändå JAG som ska tacka? Eller hur ;)



Puss på dig sötis.

2009-12-14 @ 00:40:15
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Och Jack Black, om jag inte missminner mig!

Tack för idag (igår) Åsa-rugosa!!! Puuuuuuuss!!

2009-12-14 @ 00:45:03
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0