Söndag

hej hej!
Idag har varit fullt upp eftersom jag gick upp tio över ett och vi var bortbjudna klockan två. Jag är ändå trött redan men jag har väl en liten infektion i kroppen som segar till mig, fortfarande! Lägger upp den enda bilden från igår som jag har, jag tog ett enda kort på hela kvällen, ingen mästerfotograf, direkt!


Sara tar kort på Linnéa, som just ska ta broccolipaj!

Idag fyllde alltså Andreas 30 år. Stort! Nedan följer lite bilder på kalajset, mest på Fanny [off course] dels för att hon är en liten linslus och dels för att hon är så söt så alla bilder blir ju bra!


Gustav, Anna & Andreas


Fanny =)


Sitter i mitt knä och enda gången hon inte fingrade på kameran var när hon fick vara med på bild!


Andreas försöker läsa sig till hur i hela friden han ska få ihop sin nya cykel!


Killarna hjälps åt


Lena ser sugen ut på att hjälpa till


Vad pekar Gustav på?

Tror faktiskt det är världens sötaste unge!


Andreas "åker skidor" med Fanny


Fanny kastar katter på mig


Hon gillade min mössa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0