sprängfärdig!

Hej hej!
Oj oj oj! Snacka om att man är mätt nu efter fyra dagars ätande! Julafton har jag ju redan berättat om, juldagen var jag hos pappa och det hände en liten olycka. Farmor ramlade i sin lägenhet så det blev en juldag på akuten! Det gick bra, dock och hon fick komma hem på kvällen, utan att sys men en hjärnskakning! Annandagen tog vi det lugnt, gick nog inte ur sängen före 13! Vi var och storhandlade och städade lite och så åt vi tacos! Gott efter all julmat! Igår var jag och Simon hos mamma och åt (igen!).


Julafton

Kolla in min min!! =D

Mysig bild

Nedan följer några bilder där vi har ett hysteriskt skrattanfall!


Andningspaus

Finaste ♥


Fejksmil men Bosse är ju fin!

"The neards"

Nehe! Nu ska jag kolla klart på min film och sen fundera lite på vad jag ska packa tills imorgon!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0