Torsdag kväll

Hellodeli doodeli!
Idag trodde jag att jag skulle hjälpa till i butiken för de var lite kort om folk men det behövdes inte! Så Josef och jag har fyllt i några rapporter och pysslat med lite pappersarbete, det var behövligt men vi hann inte klart. Man blir förvånad över all byråkrati och allt pappersarbete i vårt papperslösa samhälle! Man kan inte transportskadeanmäla gods över internet utan det ska vara en rapport på två sidor, kopia på faktura, fraktsedel, följesedel och så ska man maila bilderna, suck. Jaja, det är skönt när det är klart! =) Sedan har jag städat på mitt kontor! Gått igenom alla (verkligen alla) papper och satt de rätt i ordning, i rätt pärmar, rätt fack och postat ett gäng brev. Det är så skönt när allt bara hamnar på sin plats. Jag gillar när saker har sin plats!

Jag har inte orkat sortera linneskåpet nu när jag kom hem, det får bli en annan dag, imorgon eftermiddag kanske, tänkte mig sluta lite tidigare, det har varit sena kvällar denna veckan. Men då får jag ta och masa mig upp imorgon bitti också! 08:00 sharp ska jag vara på jobbet.

Nu tror jag att jag ska dra mig mot duschen, tvätta håret ska jag göra... Fast först kanske jag ska föra över lite musik till min mobil, jag börjar tröttna på det som ligger där nu! Julmusik kanske vore på sin plats!

Planen -   · Föra över musik
               · Duscha
               · Fixa naglarna
               · Kela med Selmis ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, jag tror du sover. Har skickat meddelande men inte fått svar, hoppas du sover gott. Jag ringer dig imorgon!



Puss puss!!!

2009-12-10 @ 23:09:44
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0