Andra gången

Hej hej!

Jag orkade knappt gå upp imorse! Jag var så trött och hade jätteont i ögat! jag låg i sängen till lite över åtta och tänkte att jag kunde ta bussen som gick kvart i nio, och jag skulle alltså duscha först =P. Det kan man ju räkna ut med arslet (ursäkta språket) att det inte skulle fungera! Så jag tänkte att jag tar bussen som går strax efter nio men då höll jag på att platta håret så jag hann inte. Då skulle jag ta bussen som gick halv tio jag kom ut på gatan halv tio och såg bussen åka förbi, då hade jag två alternativ!


1) Gå upp och lägga mig i sängen och gråta, stanna hemma resten av dagen (för jag hade faktiskt jätteont i ögat!)


2) Ringa Stefan.


Jag ringde Stefan så han och Josef kom och hämtade mig =). Sjyssta killar!!


Sen har jag jobbat hela dagen och så fick jag åka med Anders & Josef i lastbilen hem! Skönt att slippa åka buss!


När jag kom hem skalade jag potatis, tog en promenad till ica och köpte lingonsylt, gick hem och stekte köttfärsplufsar och gjorde sås! Det skulle ha varit köttfärsbiffar men de ramlade isär så det blev nästan smet igen... Skittråkigt när man anstränger sig och det skiter sig! Men imorgon får vi mat på Hellas av Gustavs mamma & pappa! Jihoo! Gööööööött!!!


Det är för att Filip säger gött som jag har börjat göra det! Han är karlskoging =D.


Nu ska jag spela lite av mitt maniska spel! Gustav blir snart tokig på mig, nu är det jag som är datanörd här!!


Puss & kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0