Andreas!

Hej Jonas!
Andreas pluggar till jaaaaa, du =P... Någon form av högt befäl inom armén. Han var i Karlskrona och gjorde någon grundutbildning och nu tror jag att han är i Stockholm! Jag pratade med honom för inte så länge sedan, jag la upp det här kortet på min facebook och fick några kommentarer av honom =). Men jag har inte träffat honom på riktigt på huuuur länge som helst!! Å andra sidan är ju inte jag ute på krogen så mycket längre... Det får jag fan ta och ändra på! Det är "bara" 25 jag fyller, inte 45! Bäst att passa på, innan det nu är meningen att man ska börja ploppa ut bebisar *ryser*. Nej, barn är väl trevliga men jag är lite skraj... Adoption, kanske?!

Snacka om att jag byter ämne precis som jag känner för! Jag tror jag vet varför jag är sån! Jag har ju massor av bröder som är jätteduktiga på att ta massor med plats! Så för att jag överhuvudtaget skulle kunna förmedla mig när jag bodde hemma fick man säga det man skulle skitfort! Och då blev det väl att man sa allt man ville och att det inte hade något sammanhang hade ingen betydelse, för nu hade man i alla fall sagt det! Otroligt vilka traumatiska barndomsupplevelser man kan ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0