Beck!

Hej igen!
Nu har jag varit uppe vid City-hallen och köpt yoghurt, ost och snus till Gustav. Jag hade lovat att köpa det innan men jag glömde det när jag var på nya Willys, var tvungen att kolla in det! Det såg exakt likadant ut när det var Hemköp i samma lokaler! Anledningen till att jag glömde mer än hälften var att jag träffade Josef där. Vi stod och pratade lite om mina revben, jobbet och lite annat! Sen när jag var uppe på City-hallen, vem möter jag i mejerihyllorna?? Josef! Hihi! Han handlade med sin mamma på Willys och till sig själv på Ica. Nu kom jag på! Hans mamma är ju hemkunskapslärare! De kanske handlade till skolan! Jag skulle kunna tänka mig att bo som inneboende hos Josef, bara för att få äta hans mammas mat. Allt han har med sig i matlåda ser delikat ut!

Ikväll är det Beck på tv!! Jihoo!



Den är nog lite otäck men jag har faktiskt inte sett den! Förra veckan hade jag sett, i början sa jag till Gustav att vi hade sett den här förut men sen hade jag glömt typ hälften! Så när vi kom en liten bit sa jag "Jo, Gustav kommer du inte ihåg? Han hänger sig på vinden sen!!" Sjysst av mig, liksom! Han sa ju innan att han inte kom ihåg den!!

Jag har verkligen svårt att göra klart saker! Nu när jag grejade så kommer jag på mig själv att leta efter nagelfilen och börja fila naglarna... Jag bloggar ju! Hur ska jag kunna fila naglarna och skriva samtidigt? Knaaaasboll!

Nu ska jag fila naglarna!

Byby

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha klassisk Gunvaldkommentar! Den är otäck den här filmen...

2009-02-08 @ 22:02:21
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0