Blogg-galning!

Haha! Då måste jag ju kolla på Järvheden! fick nästan för mig att han var liiiiite lik Björn Rosenström? Roliga texter och sådär.

Jäklar vad jag bloggade igår! Massor med gånger... men jag hade faktiskt inte så mycket annat för mig, så jag hade ju kunnat gå ut och gå eller något annat nyttigt!

Jag kom på när jag körde ute på motorvägen idag att någon indirekt sa till mig häromdan att jag kör för fort, för ofta! Vi satt och pratade om bensinförbrukning och sådär och min lilla bil ska dra typ 0,5 men den brukar dra dunt 0,7 och det härleder min pappa till att jag gasar för mycket, men han hade glimten i ögat när han sa det =). Så när vi nu satt och pratade så sa hon "den bilen gick på 0,48 (en audi 80, årsmodell 1992, tror jag. Trodde de var törstigare än så!) ner dit men då var det ju inget brytande av hastighetsbegränsningar utan lugn körning" och medan hon sa det så spände hon ögonen i mig. Hihi! Jag kör väl aldrig för fort! Jag har i alla fall aldrig åkt fast! Jag har visserligen fått parkeringsböter tre gånger men det var med pappas bil! *mohahahaha* Eller det kanske inte registreras någonstans? Gustav brukar påminna  mig om de där bötrarna, jag ställde mig nämligen på samma datumparkering tre gånger... *suck* "vissa lär sig aldrig".

Nu måste jag jobba!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

App app app, sakta i backarna nu Åsa, ett halvår är mycket bara eftersom det är ett sånt skåp som man ofta öppnar snabbt och tar eller slänger in nånting i. ;) Annars städar jag INTE garderoverna regelbundet... eller jo fan det gör jag ju.. :/ Men till mitt försvar måste jag ju påpeka att vi flyttat en gång om året :) Nu ska jag läsa vad du bloggat :) Puss!!!

2009-02-10 @ 09:59:13
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

En present? Vad är anledningen till detta? Du är alldeles för jättegullig Åsa!! Det känns nästan som att du pysslar om mig lite :) Puss på dig!

2009-02-10 @ 14:07:13
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0