Cp!!

hej heeeej!
Nu sitter jag och Gust och tittar på Alien vs Predator, sådär bra... Jag gillar i alla fall de här filmerna mer än Bourne-filmerna. Hata Bourne, nej, inte hata - because you dont want to put that out in the universe (Vänner-replik ). Lollo! Allvarligt, du måste låna vänner-boxen av mig, de är så jäkla roliga!! Jennifer Aniston är ju inte med så himla mycket!! (Jag gillar Jen, det gör inte Lollo ) Alltså, Lisa Kudrow är såååå himla rolig i den serien. Okej, slut på Vänner-snack!

Vilka gulliga kommentarer jag har fått för min deppblogg! Vad ni är söta! Det är inte alls synd om mig egentligen, jag har mat, tak över huvudet och en fantastisk pojkvän. Jättegulliga vänner, ett fantastiskt jobb, som jag älskar, jag har till och med en bil!! Jag bara tycker lite synd om mig själv ibland  men det får man!! Jag brukar alltid tänka "det finns de som har det mycket värre!" En av mammas kompisar har ju just gått bort... 49 år gammal, hon hade tre barn i min ålder (i mina bröders ålder om man ska vara petig) och jag lider så med dem. Tänk att aldrig få träffa sin mamma mer, man får ingen mormor/farmor till sina barn. Usch vad hemskt! Nej, nu måste vi prata om något annat, annars blir det en deppblogg ikväll med och det var inte tanken!

Jag hade tänkt mig att åka med Lollo och familjen till Kullen imorgon och vara lite utomhus... Jag är ju aldrig utomhus längre! Förutom när jag går till och från bilen . Räknas det som ute ens en gång?? Ute på låtsas, kanske!

Ja, Mariia, det här är ju min ursprungliga blogg så egentligen har jag inte bytt utan bytt tillbaka! Bloggagratis har så ful adress... Snyggare när det bara är blogg.se! Dessutom är den här så användarvänlig, förutom när alla andra också bloggar, då är det sjukt segt men annars är det bra! Men var i hela fridens namn har du tagit vägen? Din blogg finns inte ens längre! Nu börjar du blogga igen, flicka lilla! Hihi! När jag jobbade som säljare fick jag höra det ibland, oftast av äldre män de kallar en för "flicka lilla" eller "tösen" eller nåt. Huvudsaken är i alla fall att de fattar att man kan mer än att stå och le. Det värsta jag vet är när folk tror att man är dum bara för att man är ung tjej. Det triggar mig så jag skulle kunna slå någon! Och alla som känner mig vet ju att jag inte är en speciellt våldsam person!

Nehe! måste fortsätta spela!! Jag har ju kommit aslångt!! Kanske bloggar en gång till annars imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej, Vänner är inte min favoritserie... men jag gillar iallafall Jennifer bättre än Sarah Jessica Parker! Huh! Däremot gillar jag satc bättre än Vänner... komplicerat? ;)

2009-02-20 @ 23:59:26
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0