Fåfänga!

Jag behöver ha tillbaka mina SATC (Sex and the city) avsnitt från Gustavs syster! Jag har klätt mig i jeans hela veckan, haft samma lågklackade stövlar och t-shirt med kofta över. Herregud! Var har mina kjolar och högklackade skor tagit vägen? Vad har hänt med min fåfänga??? Nu sitter jag och gör om min franska manikyr och imorgon ska jag ha min kjol med hög midja och högklackat.. Hoppas bara inte jag trillar och bryter benen! men jag kan ju ha skor med låg klack till jobbet och byta där, liksom. Okej, Åsa, sluta prata om skooooor!

Har ni sett mina nya, förresten?



Snyggaste klacken ever!

Imorgon vid lunch kommer Lollo och hämtar mig, jag ska nämligen till tandläkaren... sist jag var hos tandläkaren bodde jag i Sölvesborg och fick käkledsinflammation. Hon satte fingret längst bak i min mun och tryckte till så jag trodde jag skulle börja gråta! Så sa hon "Japp, det är käkledsinflammation". Mmm tack för den, liksom. Asch, det är Helena som ska ta hand om mig så det går nog bra! Förresten ska jag inte till tandläkaren utan tandhygienisten! Viktigt det där!

Nej, nu ska jag gå och blåsa håret, inte upp och ner, utan rättvänd. Ska bara göra klart naglarna först =).

Natti natt!

/Åsel

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hi hi, jag ska börja kalla dig för ÅSI! :) (tittat på Mia och Klara???)

2009-02-12 @ 23:05:26
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: jonas

jävlar vilka skor

2009-02-13 @ 10:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0