Fixad!

Hej hej!
Nu har jag riktigt fina naglar, ska ni se ! Det är lite svårt att skriva med dessa naglar så idag får ni ursäkta eventuella skrivfel!



Det blev dålig bakgrund med furu men Gustav hade spillt kaffepulver och kaffedroppar över hela arbetsbänken så jag ville inte ta där och jag orkade inte torka!! Snygga, va?

Jag orkar inte blogga så länge idag, jag har varit hemifrån sedan nio och kom ju nyss hem... Mina kissar pockar på uppmärksamhet och Gustav vill prata om jobbet nu .

Ellen var förresten oooootroligt trevlig så henne kan jag verkligen rekomendera!! (Hon som gjorde mina naglar) supergullig tjej.

Imorgon ska jag till Lollo tror jag, eller Lollo?? Jag hinner inte/orkar inte göra chokladpudding ikväll! Och jag som är så godissugen.

Jag blir tokig på blogg.se ikväll! Segt och dant! Man ska blogga på morgonen, då är ingen annan här . Nej, nu ska jag greja med lite annat! Får se om jag orkar blogga igen sen!

Visste ni förresten att det görs barnvagnar med inbyggd Mp3-spelare?? Det var Ellen som berättade...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygggt!!!! :)

2009-02-17 @ 22:03:47
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0