Glömde...

Gustav vaknade och frågade om jag hade varit och köpt smör till honom... *suck* jag skulle göra det på vägen hem men jag orkade inte, så jag tänkte att jag går upp och gör det sen men när han somnade så glömde jag bort det! Han försökte övertala mig att han kunde gå själv men jag hade ju lovat! Så jag drog på mig mjukisar och knatade iväg! Jag gick upp förbi scandic och där är det ju en smal, smal gång mellan scandic och conventum så där gick jag... Och mötte två killar, gick snabbare och mammas röst ekade i mitt huvud "gå inte ensam ute och ifall du gör det gå inte genom parker och i mörka gränder" vad fan gjorde jag där? Klockan tio på kvällen i mjukisar!! jag hade inte ens mina våldtäktsjeans!! (kvarleva från varbergatiden!) det är diesel som står för de fantastiska jeansen! Det finns inga våldtäktsjeans, det är jag som har hittat på det =). De är dubbelknäppta med den innersta knappen på insidam. som kostymbyxor! Dessutom är de snortajta, garanterat inbrottssäkra. Jag hann i alla fall börja hyperventilera och nästan springa ut ur gränden men det var snälla killar... I kassan ställer det sig en man bakom mig som sjunger (!!), när jag kommer ut ligger det en man på bänken och sover. Det är hemskt med uteliggare! Tänk om han inte hade någonstans att ta vägen! Det är kallt ute och Ica stänger ju nu... Stackarn! jag skulle ha gett honom pengar istället för den där andra tjommen som jag alltid ger en massa pengar. Jag fick ju höra att han är typ miljonär! Vad ska han ha mina pengar för då?

Jag gick stora vägen hem =). Och mötte en man med basker och han hade inte baskern sådär snyggt som fransmän utan han hade den ovanpå huvudet nästan bsak i nacken... Dessutom stirrade han på mig. Sen gick jag genom parken (andra tabben ikväll!!) och då hoppar det fram en man bakom ett träd med handen i fickan (!!) och jag skriker nästan och börjar springa. jag såg nog ganska dum ut eftersom han stod och kissade men hur skulle jag kunna veta det?? Jag var i alla fall rädd och sprang över järnvägen fastän tåget kom men jag hann (som ni förstår eftersom jag sitter här). Många nära-döden-upplevelser idag, nästa gång får han gå själv!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅSA!!!! Du fååååår inte göra så!! Och TÄNK om mamma läser din blogg du hade ju LOVAT! PISSRÄDD FY vad otäckt!!!

2009-02-11 @ 08:31:07
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: jonas

tyvärr har jag inga problem med att blåsa håret uppochner (stavas det så)? svenskläraren.Men jag håller med din mamma gå inte ut sen har jag lärt mig ett nytt ord våldtäktsjeans underbart ord

2009-02-11 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0