God morgon god morgon!

Hej hej!
Idag är en bra dag! Jag vaknade åtta, jag bestämde mig för att ta sovmorgon eftersom jag jobbade till halv åtta igår (eller vad nu klockan blev). Hur ska man räkna tid när man ligger på nätterna och löser jobbproblem???? Nej, jag skojade, den tiden bjuder jag på .

Jag sitter i soffan och dricker te, äter skinkmacka och hallonkräm, gööööött! Men jag känner hur söt krämen är, ingen höjdare att äta till frukost, möjligtvis mellanmål! Förstår ni hur suge jag blev på chokladpudding igår.. Jag tjatade om det hela dagen! och jag kan ju inte bara köpa ett paket och sno ihop, det är mjölkoulver i!  Men Lollo har ju ett bra recept.... *blink blink*

Nehe! Påklädning och föna håret, kanske?????



Hoppas Josef har det bra på sitt sportlov! Det är -6 grader här idag och massor med snö, perfekt sportlovsväder!! Jocke och Mariia hade varit uppe i storstenshöjden förra helgen, härligt att åka skidor! Kanske skulle ta med mig Gustav upp någon dag?! Det skulle vara jätteroligt.

Fönen väntar!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag mailar receptet omgående! :)

2009-02-17 @ 13:03:32
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0