Grundkurs!

Okej, vi har alltså ett smileyproblem! Jonas, jag pratar ofta på msn med mina bröder och då fattar jag oftast noll! De kör med kortkommandon för allt, och då menar jag allt. Jag kör väldigt lite förkortningar, jag gillar bättre att skriva hela meningar och precis i början när jag skaffade msn så hade jag världens tvångstankar att skriva ordentligt! Stor bokstav, kommatecken och punkt. Vilket jag insåg att jag snart fick sluta med eftersom man inte hinner! Man chattar med kanske tio personer samtidigt ibland och då hinner man verkligen inte tänka på grammatik och meningsbyggnad! Men i alla fall, det var inte det jag skulle blogga om!!

=) betyder att man ler.
=D betyder att man ler med jättestor mun.
=( betyder att man är ledsen.
=P betyder att man räcker ut tungan.

Det är väl typ de jag använder, va? Ja, och sen när jag skriver saker inom sådana här * så betyder det att jag gör det just då! Typ som nu *bloggar* eller *har ont* eller *skrattar* eller ja, vad man vill! Men jag ska begränsa mitt användande av smilysar, Jonas =D. (Nu krävdes det en!)



Jag pratade med pappa innan och han hade fixat min bil! Jihoo! Hoppas hoppas hoppas att han kan komma hit med deeeeeen!

Nu ska jag läsa lollos blogg!

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0