Hellas!

Hej hej!

Nu sitter jag på jobbet och ska alldeles strax stämma av konton men jag har lite av min lunch kvar så jag passar på att blogga lite snabbt! Idag höll jag knappt på att komma ur sängen. Jag var sååå trött!! Halv nio gick jag upp för då började jag svettas med mina två kissemissar som hade lagt sig ovanpå mig för att stjäla min värme. Det är ju bara det att de själva kanske fryser men de utsöndrar en värme som skulle kunna värma ett hus! Så Selma låg ovanpå mina ben och sune låg först bredvid mig och tuggade på min arm och sen kom han och la sig ovanpå mig, så nära ansiktet han kunde komma =). Han brukar ligga i håret på mig annars och jaga hårtestar som rör sig när jag vänder på huvudet. Men inte idag alltså! När han började gnaga på mig tänkte jag, han har ju bara kli i sina stackars små tänder! Men fan vad han bits! Han tar ett tag (helst i gäddhänget (som Gustav kallar min hud på överarmarna, jättekul, by the way) där man är som känsligast!) och sen sliter/drar han liksom ut huden från kroppen. Gör otroligt ont! Så igår armbågade jag honom rakt på nosen, helt oavsiktligt (?!) det blir nästan som en reflex! Man rycker ju till =P.


Ikväll är det maaaaaat på Hellas vid halv åtta! Mmmmmmmmmmumms!


Hörs senare, mina siffror och överstrykningspennor ligger här och stirrar uppfodrande på mig!


Heddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0