Hemma!

Hej hej!
Jonas! Det var inte tragiskt att jag fick jobbet =D. Det tragiska var att det var det bästa som hänt i hela mitt liv =P. Eller det låter tragiskt när man säger det! Jag tycker det är skitbra =D.


Jag har inte sovit något inatt, jag har lite ont i mina revben =P. Så jag ringde Ella och sa att jag kommer in senare, egentligen sköter ju jag mig själv men jag tycker det är trevligt att ringa så de vet var jag är! Hon tyckte inte jag skulle komma in alls, så vi får se hur jag gör. Jag tycker det är trevligt att städa av skrivbordet lite innan helgen! Så om jag får min bil så åker jag kanske ut! Jag har lite ironi att berätta! =D Igår var ju vi ute och åt med Gustavs mamma & pappa och jag hade med mig ljusen till Lena från Ljuspartyt hon var här på i januari! Då tog hon upp en kartong ur sin påse och gav den till mig, jag fick en sådan ljusstake av henne som Sune hade sönder innan jul! Sen när vi kom hem så for de runt och tror du inte att Sune har sönder den andra?! Så nu har jag likförbannat bara en ljusstake!!

Nu ska jag surfa lite, sen försöka mig på att plocka ur diskmaskinen, jag kan iofs inte lyfta vänsterarmen men jag brukar vara lite handikappad med den i alla fall =D. Det är min reservarm, den duger inte någonting till annars heller, bara som stöd, liksom =P. Jag är totalt högerhänt! Vänstern kanske är för syns skull! Symmetri, liksom, eller hur Lollo?! =D (Vi är symmetrifreaks =D) Jag vet verkligen inte om symmetri stavas med två m men orka bry sig... Folk dör och jag har ont i revbenen.

Heddå

Kommentarer
Postat av: jonas

Jäklar vad det händer saker i ditt liv du är ung men har säkert upplevt mycket mer än många andra äldre (typ mig 36)från en sak till en annan så tänker jag alltid hur jag skriver för du är ju nästan svensk lärare.Hoppas du mår bättre efter fallet.Varför hoppar jag alltid mellan ämnena är det för jag bara gått grundskola?

2009-02-06 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0