Hihi

Taaaack Lollo!!

Gustav har tagit alla mackorna och jag är hungrig... Ja, jag får väl svälta mig själv idag då. HAHA! Vem försöker jag lura?! Jag kommer åka till Mc Donalds och köpa en stor kaffe och en frukostmacka utan ost!! I know my self...

Nu ska jag sticka till jobbet!!



En annan dag än den förra bilden jag la upp på dem... De kryper verkligen alltid in i garderoben!!

Hoppas nu det går bättre att skriva på jobbet, jag har i alla fall ett större tangentbord där så det ska nog gå alldeles utmärkt!! Tur att jag inte är sekreterare eller författare . Den där gubben såg lite elak ut...
 
 Idag går det snabbt här! Jag letade efterden här gubben när jag bloggade igår, för den stämde så bra in på hur jag kände mig... Men gårdagens blogg var torftig på fler sätt så jag lägger in den i den här bloggen istället! Allt var verkligen puckat segt igår!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kom när du vill, jag är ju hemma!!! :)

2009-02-18 @ 14:22:58
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0