Husbilslandet

Husbilslandet har drive (hahaha) i helgen!! Åk dit och shoppa en husbil, vettja! Min farbror ska göra det... Jag skulle ju kunna köpa en husbil och hyra ut min lägenhet, sen kan jag bo i husbilen jämt. Det får bli istället för att köpa villa, helt enkelt! Jonas, du kommer att tjäna på mina föräldrar, mamma vägrar besiktiga saker på bilprovningen så de kommer nog om ett tag och byter till en nyare bil. (då kan du ju försöka övertala henne till att köra husbilen också och inte bara åka med. *suck* hon kan ju!!)

Nu måste jag nog gå och göra nåt med mitt hår! Jag sitter i linne, trosor och tofflor! Och vi ska åka om tio minuter. Men Gust har inte ens gått in i duschen än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0