IKEA!!

Ikea säljer dungrejer från levandeplockade fåglar... Vad hemskt det är med de där scenerna på nyheterna! Det låter så hemskt, de skriker och jag vill bara slita håret av de där som sitter och plockar dem!! Är det något jag inte klara av så är det folk som är dumma med djur! Jag kan knappt titta på sådana här "animal rescue"-program för jag blir så deprimerad av den maktlöshet jag känner...

Lollo, jag måste nog ha numret till Caroline igen! jag vill ringa henne och boka tid för kastration av Selma. Den här veterinären slår inte ens ihjäl sina hönor när de dör! (HAHAHAHAHA kolla meningen!!! <-- "hon slår inte ihjäl de när de dör" jag menade, hon slår inte ihjäl de när de blir sjuka!)  Hon avlivar dem med en spruta! Det kallar jag humant!

Nu har jag bloggat jättelänge, känns det som! Nu är snart nyheterna slut!


Byby


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja dom bilderna är såå otäcka!!! Man vill liksom bara krypa ur skinnet, FY! :(

2009-02-08 @ 23:24:50
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: jonas

fasen vad du skriver sitter på övertid och läser och har jäkligt kul detta är en höjdpunkt på dagen hoppas du alltid har tid att blogga.

2009-02-09 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0