Illa, jag mår illa!

Hej hej!
En tallrik fil (vanlig jordgubbsfil) och två mumsmums har passerat i min mun, åååå så gott det var! Och ååå så illa jag mår . Vissa saker är värda att ha ont i magen av, ibland jordgubbsfil! Willamtårtan! Och mumsmums! Men mumsmums går rätt bra, det är "bara" chokladen jag inte tål. Sen att det är så mycket konserveringsmedel i dem så de håller sig tre månader utanför kylen det är en annan sak!

Mitt inlägg igår fick ett abrupt slut eftersom jag inte alls kände för att prata om skönhetsoperationer, vet inte ens varför jag började prata om det . Det kommer ett helt sådant "debatt"-inlägg en annan dag! Man måste verkligen vara på rätt humör för en sådan diskussion! Förra veckan var jag astaggad (skitförbannad) för att det var en tjomme som skrivit in till NA och ville avskaffa smala modeller och är det nåt jag ilsknar till på så är det det! Sen säger jag inte att "idealet" som det är nu är bra men det finns faktiskt folk som ser ut så utan att svälta sig själva, det ska finnas modeller av alla storlekar, det ena ska inte utesluta det andra!

Men herregud! Jag måste åka till jobbet!! Föna håret, plattången sitter i, dags att göra sig fin!
 


//Os

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh jordgubbsfil... det är sååå gott!!!!! :)

2009-02-25 @ 13:18:55
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0