Jobbig dag

Hej hej!
Jag mellanlandar innan jag ska hem till pappa vid åtta, han ska kika på mina vindrutetorkare eftersom jag ska besikta bilen på torsdag... Jag har varit hos mormor och skrivit räkningar och fått en hushållsassistent!! (Lollo!! Hon hade två!) Hon frågade mig vad jag önskade mig när jag fyller och jag sa att jag vill ha pengar så jag kan köpa en hushållsassistent. Då säger hon att jag kan få hennes! Så vad ska jag önska mig nu då? World peace, maybe...

Nej! Pappadags!

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad bra!!! Nej, önska dig inte nåt miss America-aktigt, önska dig nåt som DU vill ha och/eller behöver!

2009-02-23 @ 19:51:59
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0