Kan man ha morötter till kyckling, ris & sås?



Äh, det gick bra i alla fall! Det var god mat idag! Jag har trotsat Gustavs kycklinghat och gjort kyckling idag. Det är gott! Jag vet inte riktigt vad vi ska äta imorgon, på torsdag blir det i alla fall fisksoppa! Hoppas nu att receptet är gott! På torsdag ska vi också gå på bio! Seven Pounds



Magnus sa att den var otäckt bra. Så jag tänkte att vi skulle se den på lördag (alla hjärtans-dag!) men så kom vi på att vi har halva-priset-biljetter måndag till torsdag och jag blev snål så då tycker jag vi kan utnyttja dem!

Häromdan åt jag hallonsorbé... mmmm
 


Ganska rosa, va? Me like rosa!! =D

Jonas, det där skämtet var ett riktigt Åsaskämt!! "Stå upp fär Järvheden" Hahahahaha! Det är som mitt "för-mycket-innanför-västen"-skämt! Hahaha! Nu skrattar jag lite åt det också. åå vad roligt det är med skämt! Jag måste bara lägga upp några rubriker jag fick på mailen av Lollo!

Sydsvenska Dagbladet:
Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv
(Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!)

Örebrokuriren:
Gynekolog hittade knarkgömma.
(Var undrar man genast?!)

Svenska Dagbladet:
Färre gökar i södra Sverige.
(Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i år!)

Metro:
Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja.
(Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder på
Finlandsfärjor??)

Dagen:
Lam pojke bortsprungen.
(Hur lam var han sa du?)


Hahaha!!

Nehe... jag kanske ska gå och väcka min hane. Hörs kanske senare! Om jag hittar på något att blogga om! =D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja såklart kan man ha morötter till kyckling!!! Käka på ;) Puss!

2009-02-10 @ 21:48:58
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0