Laktoschock

Hej hej!
Idag har jag varit hemma, när jag vaknade hade jag så ont i magen och mådde illa så jag ringde Annica och hon i princip förbjöd mig att komma eftersom Gustav har varit/är magsjuk. Så jag stannade helt enkelt hemma! Men det var inte magsjuka tack och lov! Jag åt nog alldeles för mycket laktosgrejer igår... jag åt mctoast till frukost (ost) sen suprememål med ostdipp till lunch (dressing och ost) åt en bit williamtårta efter lunch (where to start? vaniljkräm, grädde och choklad) och sen en ostburgare med Lollo på kvällen. Bara laktosmat hela dagen! Så min mage var nog lite arg på mig...

Jag tog i alla fall en promenix framåt förmiddagen och då kändes det bättre! Jag hämtade min väska <3 

Det är verkligen min väska!!

Varför, varför kan någon säga mig varför mina båda kissar älskar att leka i plastpåsar! De gillar visserligen pappåsar också men jag vill inte att de gillar plastpåsar! Det är livsfarligt!! Sune kikade upp ur en påse som jag hade missat när jag plockade undan alla plastpåsar:


Sötnos som lever farligt...

Nu ska jag nog fixa nåt att äta, har ont i huvudet.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag är så glad att du fick din väska! :)

2009-02-27 @ 20:44:27
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0