Lista IGEN!!

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, den är min väckarklocka!

02. Vem såg dig senast naken?

Gustav.

03. Hur såg du ut på högstadiet?

Nördig, långt hår, typ till rumpan i sjuan men klippte mig i åttan. Jag minns speciellt ett par byxor som jag hade, de var kycklinggula, fruktansvärda!
04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Förhoppningsvis fräsch.
05. Hur var du på dagis?

Jag har knappt inte varit på dagis eftersom mamma fick barn skittätt!
06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Snabb och effektiv, hoppas jag
07. Har du celluliter?

Inte vad jag har sett!

08. Biter du på naglarna?

Nej. de är av plast.

09. Har du något handikapp

Synfel, om det nu är ett handikapp.

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Nej! Det är verkligen ingen risk
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

Jag vet inte!
12. Svär du?

Försöker låta bli!
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Nej, jag bussar Gustav på dem
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

1

15. Tror du på utomjordningar?

Nja, vet inte riktigt. 

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Räkgryta
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Något med mjölk i eller fiskbullar.

18. Har du blivit arresterad?

Nej!

19. Ljuger du?

Nej, inte vanligtvis.

20. Har du kysst en polis?
Nej, inte vad jag vet.

21. Är du rädd för Securitasvakter?

Nej, varför skulle man det?
22. Har du någonting att dölja?

Neh, tror inte det.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

En nyckelring där det står "Born to shop"
24. Är du/har du varit gift?

Nej!

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Off course!
26. Kan du laga cyklar?

Japp.

27. Kan du fixa med bilar?

Hmm.. ja, jag och pappa har bytt växellåda i min ena bil, bytt bromsar, bytt koppling, satt i en ny bakruta och bytt lampor. Sen har jag en bror som har kört banracing, då får man höra mecksnack vare sig man vill eller ej och lite fastnar ju.
29. Kan du baka bröd?

Japp! Jag gillar att baka
30. Vet du hur man frostar av en frys?

Japp! Jag har flyttat 11 gånger, då kan man frosta av frysar...
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Desperate housewives! Eller förhäxad

Jag utmanar alla när det gäller att fylla i den här listan!


Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅH utmaning!!! :)

2009-02-25 @ 18:57:35
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag får inte tag på dig på msn :P Vilken tid ska vi ses imorrn ungefär? Ska vi ses på Marieberg först? Jag kan gå med dig så du får köpa din väska utan att fega ur ;) Puss!!!

2009-02-25 @ 20:30:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0