Lollos utmaning

DIG:
1. Hur lång är du? 168.5 (väääldigt viktig den där halva!)
2. Vad vill du bli när du bli stor? Större? Neh, jag är stor nog
3. Vad pluggar du? Ingenting... Ska läsa lite lönekurser snart
4. Har du långt hår? Mellan! Inte jättelångt och inte kort. Axellångt.
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrun
6. Sminkar du dig? Ja!
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita!
8. Har du kysst någon idag? Nej, igår! Gustav

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
 Nej!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Jättekonstig fråga... på olika sätt men lika mycket!
3. Hur många syskon har du? 4, tre halvsyskon och en styvsyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Puss puss, för fem minuter sedan.
5. Hur många ställen har du bott på? 11
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ummm.. ingen, tror jag. Skulle väl vara en förälder som skryter mycket över sin ena son och inte alls lika mycket om sin dotter
7. Vilken familjemedlem är snällast? Mamma!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj, jag minns knappt... Mina syskon bor långt bort. Födelsedagskalas förra helgen! Då var två av dem med!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Jag var med Lollo i söndags!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hmm.. måste varit hos Elin förra året i april!
3. Har du kysst nån kompis? Nej!!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej...
5. Vem har du varit kompis med längst? Lollo!
6. Vem känner dig bäst? Det är inte så många som känner mig men det skulle vara Lollo då!
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej, jag skulle hitta på något smidigt, jag är diplomat.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Japp.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Nej! Det gör man inte när man är vuxen.
2. Klä dig annorlunda? Japp!
3. Vara dig själv? Ja, det hoppas jag!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Japp.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Nix! Officiellt så fiser inte jag!
6. Pierca dig? Japp! Been there done that.
7. Ha sex på offentlig plats? Nej, varför då???
8. Vara omogen? Ja!
9. Äta småkryp? Nej, igen, varför då???

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? När jag hade mulat i mig en semla idag (mådde otäckt illa)
2. När var du på semester senast? I somras! I skåne.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa, på alla tre!
4. Är ditt hår tråkigt? Nej, jag älskar mitt hår!
5. Vem såg dig naken senast? Gustav, ingen annan ser mig naken.
6. Hur ofta duschar du? Varje dag men inte håret!!
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Jag vill lägga mig tio men det händer inte!! Elva, halv tolv kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0