Löördag!

Hej hej!
Nu ska jag alldeles strax ringa farmor och höra när jag kan komma med kissarna. Gustav och jag har druckit kaffe och jag har ätit två chokladbitar, min mage började morra på en gång! Två chokladbitar, liksom!! Man kan inte lura magen... Det snöar ute!! Det snöar som sjutton! Jag pratade just med mamma, det snöade hos dem också och min mamma gillar inte snön. Hon gillar inte alls snön! Och på något vis hade hon fått reda på att det är kärle en meter ner i backen så hon var ltie deppad för det. Men våren kommer! Det gör den ju alltid! Och jag ser faktiskt hellre att det är snökaos än slask (jag har ju fortfarande inga vindrutetorkare! Hihi)

Nej! Jag ska nog gå och göra mig iordning och ringa farmor! Jag ska visst klippa Gustavs hår också! Hoppas han blir nöjd nu bara, men man får faktiskt skylla sig själv om man tvingar någon utan frisörutbildning att klippa en!! Eller hur?

Bloggar mer sen! Och idag lovar jag att ta kort på alla människor!

//Os


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, gör som jag, kör med rakmaskinen ;) (På STEFAN alltså, inte mig!!!) JAg brukar klippa pappa på fri hand, och det brukar bli riktigt bra faktiskt. Killar är mycket lättare än tjejer! Hoppas ni får kul ikväll, jag har Beatrice här så det blir en lugn kväll (?)... Puss!!!!

2009-02-21 @ 20:23:44
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Bisen

Hej Åsa jag har fått en blog,titta in

2009-02-22 @ 00:08:16
URL: http://beatricebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0