Lunch!

Puh.. nu har jag ätit fisksoppa, inget vidare idag! Jag blev alldeles liksom, tjock av den!

Funderar på hur jag ska göra sen, jag måste ta ut pengar innan jag åker till Kumla! Och så skulle jag behöva köpa smör och bröd för det kanske jag inte är jättesugen på att stanna och göra när jag ska åka hem sen. Det klarar sig ju iofs i bilen eftersom det är så kallt ute... Så jag kan ju sticka iväg sen och göra det! Om jag går fyra, kanske... Suck, vilka problem man har!

Idag har Alexandra namnsdag, grattis til alla Alexandror jag känner (två faktiskt) och gissa vem som har namnsdag nästa lördag????

Nej, nu ska jag fixa fakturor!

Heddå

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oh du kan väl maila receptetet på den där fisksoppan? :) Ha så trevligt i Kumla, ta vara på att bli lite börtskämd!!! Puss!!

2009-02-17 @ 13:49:50
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Heikki Skålberg

Fisksoppa har jag inte ätit sen ? Jag kommer

faktiskt inte ihåg !

Själv skall jag göra en Tortellini tårta och

ta 2 glas rödvin till !

Man har väl ledigt.

2009-02-17 @ 18:13:35
Postat av: Heikki Skålberg

Jag mena Tortillatårta och inte tortelini !!!!

2009-02-17 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0