Mammor!

Hej hej!
Idag gick jag upp sent! Fast jag visste att Lollo skulle komma! Så jag gick upp vid 12!! och sen ringde hon vid strax efter 12 och frågade när hon skulle komma och, ja, jag ville ju att hon skulle komma så snart som möjligt så hon kom vid ett, tror jag! Och då hade inte jag plockat av frukosten än! Men det gjorde ju inget, det var ju bara Lollo =D. Sen vid halv tre kom mamma och Helena (Lollos mamma) det är lite roligt att mamma och Helena en gång var nästan som bästa vänner och Lollo och jag var ju också det! Louise är den enda barndomsvän jag har som jag umgås med. Hennes familj har också flyttat runt och hållt på som min =). Så vi har liksom förlorat våra vänner i farten! Dessutom har vi inte haft det görroligt i skolan (mild underdrift =P)! Jag hade det i alla fall bra till fjärde klass, sen flyttade vi... Trist! Lollos skolgång uttalar jag mig inte om här, det får hon göra om hon vill =). I alla fall så har vi liksom hängt ihop mellan åren! Vi tappade typ åtta år här på sista tiden men fann varandra för ett tag sedan och nu riktigt ordentligt. Det är så himla skönt! Jag fattade knappt att jag saknade henne så himla mycket förrän vi nu igen delar det vi gjorde då! (*kramar Lollo hårt*) Det är viktigt med kompisar som förstår vad man menar utan att man knappt behöver säga nåt! Hon och jag har dessutom den här lilla egenheten att vara lite, lite för snäll. Då blir man uttnyttjad av vissa personer men det undviker vi ju när vi är med varandra! Skitbra! När mammorna var här fick jag i alla fall veta att Helena läser min blogg så nu får jag ju vara lite städad =D. Hihi, nej då! Ibland glömmer vi bort att våra mammor inte alltid har varit mammor utan också unga tjejer... Och jag lovar och svär att inte cykla till varberga något mer mitt i nätterna! Ska bara tilläggas att jag faktiskt slutade med det när jag blev tillsammans med Gustav för han bjöd alltid på taxi hem "du ska inte cykla själv". Bra kille!

Nu sitter jag här och känner mig ganska hungrig eftersom jag egentligen inte ätit något alls idag! Bara morotskaka och radiokaka... Så antingen går jag och fixar lite mat eller så får jag ringa efter pizza... Jag tror faktiskt det blir pizza idag! Det var jättelänge sedan och jag är så himla hungrig! Gustav ska gå ut ikväll så jag kollar lite med mina kompisar om det händer något roligt, har ingen lust att sitta hemma riktigt! Alex (bror) kanske skulle komma men man vet ju aldrig med honom =) de kan ändra sig och åka till mamma eller nåt istället. Så jag hänger inte upp mig på det, känner jag! kommer de så kommer de och vi kan ju gå ut ändå! Nehe! Pizza var det!?

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååååh jag tyckte det var jättemysigt i eftermiddag!!! Du är min bästaste bästis ever Åsa, det vet du! :) Nästa gång komer ni till mig! Visst var det avslappnat för att vara så många mammor med i rummet? :) Jag MÅSTE göra såna morotsmuffins, I love them!!! Ja du, tänk om man ändå bott i stan nu! suck Puss på dig sötnos!

2009-02-07 @ 21:30:10
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0