Marcus Birro

Mm jag måste dedikera ett inlägg till denna fantastiska skribent... Han skriver helt otroligt bra och med ett så levande språk! Jag lägger in en länk sen. Han och hans fru Jonna har precis fått sitt första barn efter två missfall. Jag kan inte skriva mer om honom, ni måste läsa själva. Jag kan inte göra honom rättvisa =). http://www.marcusbirro.se/bloggen/ 

Jag tittar fortfarande på Familjen annorlunda, de är och badar med sina åtta barn... Jag hade aldrig gjort det! Finns inte en chans! Tänk att ha sju syskon! Jag hade fullt upp med tre bröder och de var aldrig hos mig samtidigt! De gillar verkligen varandra, alla mina bröder, fast det är två familjer. De pratar med varandra på msn och så tvingar ju jag dem att umgås med mig ibland men jag är ju värsta gamlingen enligt dem! De kommer aldrig att förstå hur det är att vara storasyster, jag är ju nästan som mamma! Jag oroar mig jämt för dem... Ja, jag kommer minsann att bli en riktig hönsmamma när jag får barn =).

Nej, nu ni! Nu är det CSI!! Det ska jag titta på =). Någon som ska se Knutby-programmet på torsdag på fyran? Makabert?

Åå Jim Carrey på lördag som Bruce! Det ska jag också titta på!

Okej! Hörs kanske sen!

Byby

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag ska kolla på det där från Knutby, bara för att jag inte har hängt med så mycket när det begav sig. Vill få vissa saker utredda :P

2009-02-09 @ 22:45:03
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0