Marieberg och nybakat bröd!

Hej hej!
Nu har Gustav och jag ätit lite kvällsmat, det blev te och mackor och jag hade köpt fil till Gust. Den laktosfria filen som jag brukar köpa var slut (kostar vanligtvis 18,90) så den filen som var med vaniljsmak som fanns kvar kostade 24,90! Alltså, där går gränsen! Jag är inte snål men jag betalar inte 25 spänn för en liter fil!!! Vi åt också Helenas nybakade bröd mmm sååååå gott!!!

Visst ser det gott ut??!!


Jag fick brödet ute vid marieberg, Lollo och jag skulle gå en sväng och kika lite och så mötte resten av familjen upp där ute för att hämta Bisen som hade sovit hos Lollo inatt! När vi träffades där ute så passade jag på att ge Lollo hennes present som jag hade köpt alldeles apropå ingenting! Eller jag sa att det var för att jag har namnsdag på lördag men det är ju ingen anledning att ge Lollo en present . Jag är helt enkelt en bra bästa kompis! (Jag visste alltså att hon ville ha den!) Och hon fick Bonniers kokbok, om jag nu glömde säga det...

När jag höll på att greja i köket, kokade ägg och så så satt Selma så konstigt


Hon satt sådär i säkert tio minuter! (Ursäkta äcklet på köksbordet, sviter efter chips från lördagens fest) Och så kan jag ju tala om att jag har köpt färdigskivad ost!! Första gången i mitt liv... Och det gick ju bra!

Jag lägger upp en bild till på Selmis, hon satt och tittade när Sune slickade Gustavs filskål!


Avundsjuk?

Jag har ingen fantasi nu! Får se om jag bloggar mer till Beck sen!!

Byby

Kommentarer
Postat av: Lollo

Inget Beck här, vi kollar på Lost... :P Har sett Advokaten, den är ganska bra!!! :)

2009-02-23 @ 00:03:06
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0