Nattinatt!

Nu är det sovdags hos familjen Sjöborg/Strid och därför är katterna aspigga, kunde man ju ge sig attan på! Gustav ligger redan så jag ska faktiskt också gå och sova nu men det är svårt att varva ner när man kommer hem klockan åtta på kvällen. Man ska laga mat, plocka undan och göra matlådor och sen ska man slappa lite och jag har säkert suttit här ett par timmar nu men jag är fortfarande inte trött i kroppen, min hjärna var trött redan vid fyra på eftermiddagen men kroppen blir aldrig trött... Måste verkligen börja träna nu! Och ja, jag måste köpa stödstrumpor! Låter panchit men om jag ska stå upp och jobba så kommer jag få jättefula ben!! Jag har redan fula ben efter sviterna av att stå i kassan i högklackat. Men det behöver vi ju inte gå in på nu! Beach -09 kommer folk bara se mina magrutor och inga blå ben, så är det!

Nehe! Jag gick bara in för att säga så hörs vi imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0