Nytt försök!

*asgarvar* Ja, Lollo! Jag gjorde det igen =D. Fan! Sune låg här och sov bredvid mig och han sov så himla tungt! Han snarkade inte riktigt men när han andades så pep det lite i hans lilla näsa =D. Jätteroligt =). Nu missbrukar jag smilysar igen... Jag får gå på avvänjning!


Nu börjar jag känna av att jag inte har sovit inatt! jag som rä en kvällsmänniska har bara väntat på att få energi till att gå och kladda på mina morotsmuffins som jag har gjort tills imorgon! Kladda på toppingen, alltså, inte kladda på dem. Men vi sitter och tittar på Alien - återkomsten, tror jag det är. Störda filmer, egentligen! Jag tror faktiskt jag sett allihopa... Undrar vem det var som inte hade sett Star Wars, det var någon av Gustavs kompisar. Otroligt att man kan ha missat att se dem! Visst de i mitten som han gjorde sist, tvåan och trean, de skulle jag också ha kunnat missa men fyran, femman och sexan är väl nästan kult i vår generation? Jag blir så trött på Winona Ryder i den här filmen, eller inte hon såklart utan hennes rollfigur, hon är världens mest fördomsfulla robot! Nej, nu ska jag sluta prata om filmen, det är inte så roligt att läsa!

Jag pratade med mamma nu ikväll och hon skulle ringa Helena och bestämma för imorgon men jag tror de hade bestämt vid två och det passar mig bra! Lollo, du får komma tidigare om du orkar och vill, du får göra alldeles som du vill =). Jag har i alla fall bakat morotsmuffiins och jag tänkte göra radiokaka imorgon sen gör jag nog banankakan tills på måndag. Magnus fyllde ju år idag så vi kan fira lite på måndag! (Laktosfritt, Lollo, no worries).

Undrar om jag ska försöka ta mig ut i köket nu! Hörs imorgon! Om jag nu inte halkar igen så jag måste blogga av mig paniken =D.

Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ok, då ska jag försöka vakna som normalt folk imorrn och kanske komma till dig vid 12-13 tiden :) DUKTIG haha :) Jag ringer imorrn. Godnatt!!!

2009-02-07 @ 00:34:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0