Ofullständigt!

Okej, förra inlägget blev en aning ofullständigt när jag insåg exakt hur lite tid jag hade på mig! Idag kommer bli en deppblogg! Jag har inte fått ett enda litet gelehjärta! Inga, blommor, ingen choklad, ingenting =(. Choklad vill jag visserligen inte ha, jag mår illa av choklad... Idag är en rutten dag. Jag gillar inte idag.

Jag slog i handen när jag tankade innan, och jag köpte bensin för 450,- (det i sig är ju jättetråkigt men att slå i handen är verkligen som att Gud sparkar på den som ligger). Uppe hos mamma hade de gjort sås på vanlig grädde så jag fick äta potatis och lax, sen var alla kakorna med smör i förutom en rulltårta. Och så var det gräddtårta på slutet... Dagen började ju också med att jag trodde att tvättmaskinen exploderade men det var "bara" vattenslangen som hoppade iväg och det sprutade vatten i hela badrummet. Så när jag inte hittade min skiftnyckel när vi kom hem så satte jag mig och grät en liten skvätt på hallgolvet. Men mitt hallgolv är av sten med fossil i och det är så jädrans kallt (har inget med fossilet att göra men ändå)! Så jag skickade över Gustav till P-o (grannen) och han fick låna en skiftnyckel! Så nu tvättar jag klart min tvätt så jag ska nog gå och hänga den nu! hoppas hoppas hoppas att lakanen hinner torka nu!!

Skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: Humpe

Stackars dig Åsa!!! Kramar!!!

2009-02-14 @ 22:28:53
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0