OMG!!

Hej hej!
idag har varit en hektisk dag!! Heikki är fortfarande ledig och jag har häcken full med alla löner så idag har jag varit gråtfärdig några gånger (trots att jag har fina naglar... Jag brukar bli glad av att titta på dem men inte idag.)

När jag slutade så ilade jag iväg till Hallsberg till Lollo och fick Te! Mmmm så mysigt! Sen kom hela familjen förutom Rickard och drack kaffe (Lollo och jag tog en kopp te till) jag kände mig lite stressad därifrån för jag var AShungrig och så skulle jag en sväng till Hanna först, jag hade lovat att komma med rengöringsmedel till kebabsåsfläcken på deras soffa och så ville jag se nya lägenheten!!! Jättemysig och asfina fönster!!

När jag satt där ringde Gustav och undrade när jag kom hem (jag hade ju sagt att jag inte skulle bli för sen!! Meeeen det blev jag ju!) så när jag kom hem luktade det sååå gott i hela lägenheten, det stod en tallrik på köksbordet


Och i den såg det ut såhär:


Det var såååå gott!! Och jag fick sååå dåligt samvete när jag ser att han hade dukat i vardagsrummet och satt och väntade och väntade på att jag skulle komma hem!! Ååå jag mår fortfarande dåligt... Fy vad taskig jag känner mig! Jag har knappt sett honom på hela veckan... och så ska jag bort imorgon också!!

Usch och fy!! Nej, nu ska jag sova så jag orkar gå upp i tid och hämta Stefan imorgon!!

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du... kärlek på en tallrik! ;)

2009-02-18 @ 22:22:43
Postat av: Lollo

den där var från mig... :P

2009-02-18 @ 22:23:10
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: jonas

typiskt tjejer när vi försöker, skäms

2009-02-19 @ 14:02:37
Postat av: Humpe

Åååååhh vad gulligt av honom!

2009-02-19 @ 16:15:18
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0