Pärmar är tuuuunga!

Hej hej!
Det är väl bäst att jag börjar med att kommentera min rubrik, annars lär jag glömma bort det! Jag har alltså haft grymma problem med att lyfta ner pärmar idag, jag har lite halvont i båda armarna och den ena kan jag ju inte ens lyfta! Nog pratat om mina plågor.... =D

Allvarligt! Vem är Thomas Järvheden?????? Har aldrig någonsin hört talas om killen... Vet inte om han är så himla rolig heller?! Någon som vet?

Idag har jag som ni säkert förstår jobbat! Jag åkte i min söta lilla bil och det första jag märker är att jag kan låsa upp den! (Ska vi slå vad om att det blir inbrott nu bara för att jag har haft den stått olåst i ett halvår! Pappa fixade alltså låset till mig =)) Sen startade den fort som attan! Känns som en helt ny startmotor!!! (Hihi.. Det är den ju också) Sen borstar jag av rutorna och sprayar rutan med mirakelsprayen jag har fått av Stefan. Sätter mig i bilen och drar på vindrutertorkarna; händer ingenting... Inget vift, inget ljud, ingenting! Jag gick ur och kollade om de hade frusit fast men det hade de inte. Så jag skrapade lite på dem hoppade in i bilen igen men ingenting! Så jag fick skrapa bort geggan som blev efter sprayen och sen åka iväg utan vindrutetorkare! Då får jag se att min vänstra backspegel står åt h--vete så allt jag ser är framdörren och bakdäcket! Jättebra... Så nu funkar min bil, den går till och med att låsa men jag ser inget framåt när det regnar eller snöar och jag ser inte så mycket bakåt! Men jag har ju en bil!! Jihoo!

Nu sitter jag och tittar på "Familjen annorlunda" en mamma har fött sex barn, tre tvillingpar... *suck* Gustav satt här och skrek för en stund sedan! Han vill inte ha så många barn!! Så nu är han iväg och köper snus, det är lika bra det! =D Han gillar nog egentligen inte barn... Fast det är nog så för många killar, innan de själva får barn, i alla fall! Men han kan nog vänta tio år till, tyvärr är ju mitt bäst före-datum förbi och ruttnat på den tiden! Men vi får se!! Jag har ingen brådska än! Jag gillar att jobba och klara mig själv, gå ut när jag vill, vara med mina vänner när jag vill, soooova hur länge man vill!!

Nu ska jag greja lite! Kanske bloggar igen sen =).

Hopp & hej!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lilla armen då! Stackare. Hoppas det blir bättre snart! Ja du Åsa, när det gäller bilar får man verkligen vara tacksam för det lilla! suck

2009-02-09 @ 22:42:37
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0