Pizza...

Hej igen!
Vi åt pizza och nu mår jag piss =P. Jag tåååål inte pizza!! När ska man lära sig?? Aldrig, tror jag, det finns nämligen inget laktosfritt substitut för ost! Så när jag gör hemmagjord pizza kan jag ju egentligen inte heller äta den! Det är ett skit! Ibland tycker jag riktigt synd om mig själv! Men det är bara ibland, lovar =D.

Visst blev morotsmuffinsen goda, Lollo?? Jag som inte brukar gilla sånt där och jag tog två!! Det var första gången jag gjorde dem! Men radiokakan var inget för min mage! Det är för mycket choklad i, finns heller inget substitut för choklad... *suck*.


Gustav gick iväg och köpte snus nu, Oceans twelve går på trean, kändisar som både Gustav och jag gillar. Han blir alldeles till sig av Catherine Zeta Jones och me like Brad Pitt =D. Jag såg ju en film med honom nyligen, Benjamin Buttons otroliga liv. I den var han så himla charmig så jag har förlåtit honom lite för att han lämnade Jennifer Aniston. Men inte riktigt... Det är också därför jag inte gillar Angelina Jolie men jag är inte alls färgad av skvallertidningar!! =P Hihi! Jag tycker helt enkelt att hon "plutar" för mycket, Jennifer Aniston är mer naturlig... Hur naturligt det nu kan vara i Hollywood! George Clooney är inte heller så tokig, faktiskt =).


Jag bara älskar Katy Perry ("I kissed a girl" och "Hot N cold") men varför måste nästan alla tjejer som gör musikvideos ha så himla lite kläder på sig? Det är väl inte konstigt att kvinnoidealet ser ut som det gör när de ser så ut! Allt, allt, allt handlar verkligen om utseende! Tragiskt är det att man inte kommit längre. Våra mammor och generationen innan slogs för kvinnorollen på 70-talet och nu går vi åt fel håll igen! Vissa pratar om att det är feministiskt att se ut på ett sätt och stå för det men det är ju bara ett förtäckt kvinnoförtryck, av oss själva dessutom! Varför går tjejer ut på krogen i superkortkort och linne som slutar ovanför naveln? Jag tror i alla fall inte det är för att de gillar att se ut så, det handlar snarare om kampen om uppmärksamhet! Konkurrensen på krogen är fruktansvärd! Jag har aldrig varit ute för att ragga på krogen, då får man bara drägg i alla fall men om jag hade varit det så hade jag aldrig haft en chans. Killar ute tittar inte ens åt tjejer som har jeans och t-shirt... Hemskt tråkigt för dem eftersom vi är de bästa =D. (Dunkar Lollo i sidan med armbågen och stjäl hennes uttryck =D)

Ojojoj! Nu har grannen fest och de applåderar... Tittar de på ishockey, månne? (Det ordet har inte använts sedan 1948) Så jag ska springa iväg till köket och hämta vatten, eller jag går nog med tanke på vilka hemska olyckor som kan hända när man springer runt hemma... Hihi!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Lollo

Bort me alla sluts, bra där Åsa! Japp from nu så GÅR du när du ska nånstans! Tills du har skaffat ordentliga sockeplast! ;) Puss!

2009-02-07 @ 23:19:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0