Radiobil!

Såg just reklamen för Marabou mjölkchoklad =)! En tjej som åker runt i en gul radiobil. En sådan vill jag ha! Jag skulle också vilja åka runt i en radiobil! Helst blå, då... Metallic! men kan ju bli lite kallt på vintern, konstigt att de inte visar hur hon gör på vintern! Nu är det ju i och för sig inte reklam för själva bilen men vi som inte kan äta chokladen måste ju titta på något annat...

Nu har jag gjort fransk manikyr! (Nagellack!) Tar sådan tid, bara! Typ fem lager...

Haha! Jag tittar på Johan Glans i femmans "Raw" han är så rolig =D. Han sa just att han tar det lugnt med alkoholen för att han är byggd som en liten, liten skolflicka. Samma här! Han är faktiskt rolig =). Förra veckan var det inte så roliga komiker, tyckte jag. Ikväll har det varit Özz Nöjen och Johan Glans, d eär roliga!

Nehe, undrar om man ska sluta babbla och kanske gå och lägga sig!? Måste lägga på ett sista lager med topplacket bara, öppna diskmaskinen (så det torkar), rensa kattlådan oj, vilken kort lista idag!! Jag har nämligen duschat och borstat tänderna och gjort matlådor redan innan!! Mackor, glömde jag.. Ska bre mackor också. Jätteintressant för er att veta vad jag ska göra innan jag lägger mig. Hihi! då kan jag ju passa på att berätta att Lollo har städat hela dagen! Mycket duktigt! Hoppas jag kan städa i slutet av veckan, Gustav kör runt saker med dammsugaren och då menar jag inte soffan och köksbordet utan mattorna... Och i fredags kunde inte jag ta ut några mattor, kunde inte dammsuga och inte torka golv! Jag städade toaletten, tog typ en timma (jag som brukar göra det på en kvart, jag städar där rätt ofta, ja!) Jag gillar inte orena toaletter... Vem gör det förresten?

Undrar om jag ska tvätta imorgon! Åå det är roligt! Jag älskar att tvätta sedan vi fick tvättmaskin! Det är till och med roligt att hänga den och plocka ner den!

Jag behöver fler fritidsintressen!!


Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, ett klassiskt ordbajs-inlägg :) Jag tror nog nästan att jag ska skapa en sån kategori, den kommer bli fullsatt på nolltid.. hm...! idé Godnatt!!! Nu hinner du nog inte läsa mitt sista inlägg för ikväll, ska blogga nu!

2009-02-09 @ 22:48:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh, hur fick du en del av texten centrerad??? Hittade du hur man gör? :) Jag nattugglar som vanligt... :P Puss!

2009-02-10 @ 02:07:35
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: jonas

Måste stå upp (kul skämt) för Järvheden han är jävligt kul och har tankvärda låtar som han blandar med stand up.

2009-02-10 @ 09:16:08
Postat av: Lollo

Jag hittade hur man gjorde :)

2009-02-10 @ 17:20:52
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0