Skönhetsoperationer?

Hej hej igen!
När jag åkte hem idag lyssnade jag på "kväll med Andersson" på Mix megapol de pratade om skönhetsoperationer. Jag har ju (tyvärr) inte så långt mellan jobb och hemma så jag hinner inte lyssna så länge! Frågan är ju verkligen hur långt man kan tänkas gå för skönhet. Jag gillar verkligen fina saker! Jag ääälskar att köpa kläder och skor och väskor! Nu är ju min passion möbler också! Annica blev helt bestört på mig ett tag eftesom jag köpte ny mobil en gång i halvåret ett tag. Nu har jag haft en ett tag... (vet inte hur länge!!) och jag har gett bort nästan alla andra! Farmor har fått min samsung, Robban har fått min röda ericsson till sin son och Theresen har fått min LG. Nu kom jag in på mobiler fast jag skulle prata om utseendefixering! Men allvarligt, jag vill inte prata om det nu, har ingen inspiration alls!!

Så nu ska jag hänga tvätt och gå och sova! Jag får skriva mer imorgon!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA! Fortsättning följer, eller...? ;)

2009-02-24 @ 22:58:00
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0