Snarksune

Hej hej!
Nu har jag gått upp till affären och handlat köttfärs, vi har ätit tacos och nu sitter vi och dricker öl! Gustav köpte "tjejöl" till mig =D. Corona! Det är gött det!

Pratade just med Mariia och hon och Jocke ska flytta ihop till en lägenhet i ladugårdsängen, jättegrattis till dem! Det är fina lägenheter där, verkligen! Jag skulle inte ha gått upp till affären och köpt en massa grejer, för det visste jag ju egentligen, jag kan inte bara gå upp och handla köttfärs och inget mer! Jag köpte bröd och fil och mjölk, vart ju skittungt! Så nu har jag asont i revbenen! Fan vad envis man ska vara!


När Gustav kom hem idag såg vi Bolt, nya disneyfilmen. åå vad bra den var! Vi har sett två disneyfilmer nu på kort tid, först var det Wall-e och nu Bolt. Skitbra bägge två!!

Filmen handlade om en liten robot som samlade skräp på jorden, alla människor var borta för att de inte kunde bo på jorden mer, för allt skräp! Så de bodde i rymden och åkte runt på små farkoster så alla var jättefeta och kunde inte gå. I alla fall så skickades en ny robot till jorden för att leta efter liv och Wall-e blev såklart käääär i henne =D. URmysig film!!



Bolt handlade om en liten filmhund, en filmstjärna som inte visste att han var en filmstjärna. För producenterna trodde att han spelade bättre om han trodde att han skulle rädda sin matte på riktigt, typ. John Travolta som talade som hunden, också jättemysig film!!


Nej, nu är det dags för Cake mania! Jag har snart varvat =D.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA nu gjorde du det igen Åsa, vaddå snarksune??? :P Vad är Cake mania? Låter som nåt man fastnar i! :) Puss!!!

2009-02-06 @ 20:47:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0