Söndag IGEN!

Hej hej!
V ivaknade hyfsat tidigt idag! Eller rättare sagt, Gustav gjorde det! Vid tio. Så han fixade frukost (<3)

8i9u7 (Sune hälsar)

Nu har jag plockat undan frukosten och satt på en maskin med tvätt, hoppas det håller nu (slangarna)! Så nu dricker vi lite kaffe, som andra, vanliga pensionärer! Igår beställde jag en massa grejer från h&m.se, faktiskt väldigt fina vårkläder!!


Den här har jag köpt, födelsedagsklänning??


Kjol, lite högre i midjan! Fin, va?


En rosa top.

Nu kan jag inte lägga upp fler bilden från H&M, man får inte bjuda på föööör mycket reklam =). Men allvarligt, gå in och kolla på h&m.com.

Försökte leta reda på en rosa väska jag tänker köpa på Wedins eller Accent, som den heter nu. Jättefin, jag och mamma hittade den när vi var inne på den nya Accentaffären uppe på marieberg. Hon letade efter en väska, jag vet inte hur många gånger mamma och jag har köpt väska till henne =). Egentligen tror jag att hon tröttnar på sina väskor, precis som jag gör och vill byta ut dem men hon är en sådan sparsam människa som inte köper en massa nya grejer bara för köpandes skull (som undertecknad gör) men just väskor... Hon säger att de inte var så bra som hon trodde och så måste hon ha en ny, hihi!

Gustav och jag sitter och tittar på Harry Potter och den flammande bägaren, mycket spännande!! Jösses vad gratisreklam jag gör idag! H&M, Wedins och HP men men, det kan jag bjuda på.

Jag ska ta en mindre storstädning när Gustav är borta på badmintonen, jag gillar inte att städa när han är hemma. Jag vet inte varför, det är bara lättare när man kan greja helt själv! Idag blir det att dra fram sofforna och slänga ut vardagsrumsmattan på balkongen och torka alla parkettgolv, det gör jag inte varje vecka. Det ska man inte, man torkar ut träet och det är inte bra för lacken som är ovanpå. Så är det när man har en förälder som är snickare, då har man fått lära sig var vatten gör med trä. Ni anar inte hur många gånger jag har fått föreläsning om de där jäkla bänkskivorna hemma. De är inte behandlade alls, eller om de är oljade, jo det måste de vara! I alla fall så är de inte lackade så man får absolut inte lämna vatten ovanpå dem eller lägga något fuktigt på dem eller liknande. Lustigt att de som gjort dessa lägenheter har lagt parkett utanför badrummet... I vår lägenhet är den helt förstörd och det var den innan vi flyttade in (ska jag passa på att säga =)) men det är klart! Man kommer ut ur badrummet med blöta fötter, när man städar badrummet så kanske man inte är så försiktig med just kanten, tröskeln mellan badrummet och hallen? Eller vad kallar man rummet utanför mitt badrum, Lollo? Korridor?

Nu kommer Semlan och vill kela! Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0