Stört irriterande!

Hej hej på er!
Tog äckligt lång tid att komma in här idag och jag som har sådan otäck bloggabstinens!! Jag bloggade ju inte alls igår kväll! Och det, mina kära bloggläsare, kan jag berätta var för att min kära Björn fyllde 67! (Detta är inte ett djur utan min bonuspappa) så jag poppade upp hemma, utan att gamlingarna visste nåt! Jätteroligt! Björn och mamma blev jätteglada =D.

Vi åt ädelostpaj, goda frallor och mammas kaaaakor. Min mamma är bäst i mellansverige på att baka kakor! I alla fall så körde Sebbe och jag på supartema, Björn fick snapsglas och whiskeyglas. De gillar att dricka snaps, gammeldansk *ryser av äckel* så jag sa till Sebbe "de behöver vardagssnapsglas!" Ofta de dricker snaps till vardags...

Jag sa fel hela dagen igår! Mamma frågade mig om jag var nöjd med min frisyr, jag klippte mig ju nämligen för en vecka sedan, 465,- och hon klippte 1,5 cm. så sa jag till mamma "när jag var och gjorde iordning håret på kicks så kände jag inte att jag behövde klippa mig! Men då hade jag ju redan bokat tvättid på eftermiddagen" och så satt jag där en liten stund och sen kollade jag på mamma och frågade vad jag sa egentligen! "Sa jag tvättid??" Då bröt hon ihop fullständigt och började gapskratta så jag började också gapskratta och fick jätteont i revbenen. Jag skrattade som jag inte har skrattat på jag vet inte hur länge!! sen skulle jag återberätta det för Björn men då kiknade jag av skratt så mamma fick berätta =D.

Jag kom hem vid 00:25 och började bre mackor till Gustav, jag hade nämligen med mig brödet! Så bredde mackor och sen dök jag i säng.. Sååå trött!

Idag har jag haft ryckningar i ögat hela dagen, Niclas tror att jag kommer att bli kallad ticsmongo... Elaking! Men jag har i alla fall ätit en laktosfri semla idag! Jag glömde ta kort på den, Heikki!! Den var i alla fall liten och ful så det gör nog inget!


Nu kommer Gustav, han har köpt cigaretter! Dummer...


men gud vilken dålig fantasi jag har idag!! Inget roligt alls att läsa den här torra bloggen! Jag skriver mer om en liten stund!


//Åsel


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nehe??? Sparades inte min kommetar, trevligt! :( Fasen vad blogg.se krånglar ikväll! Jag tycker att det är kul att läsa va du än skriver Åsa, det är kvantiteten, inte kvaliteten ;) Vi ses imorrn Åsa! :) Puss!!

2009-02-12 @ 22:32:40
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Heikki Skålberg

Finns det fula semlor ?

Idag hände något kul. S-I ringde till Radio City

och skulle prata om radioreklam.

Han hamnade i direktsändning utan att veta om det,

och började med att säga Hej jag skulle vilja prata

om marknadsföring !

Dom svarade vet du att du är i direktsändning och

S-I blev stum men dom räddade honom med att fråga

hur han skulle fira Alla Hjärtans Dag så han

svarade jobb på förmiddagen och tårta på efm.

Så nu väntar vi på tårtan.



Heikki

2009-02-13 @ 11:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0